Peletovaci lis 150-200vka

02.01.2012 11:16

Pracujem na peletovacom lise 150 a 200vke ktore su upravene aj na tvrde dreva pracuje sa dobre dokonca som bol prekvapeny ako dobre robia aj tvrde drevo( tvrde drevo nie ciste) rychlo i ked sa viac a skor zahrievaju zatial som pracoval v kuse len 2hod. a v pohode urobim 200kg. aj viac zalezi aky je material tvrdy a ci je hrubsi alebo jemnejsi,zaujimave je ze berie aj hobliny cize nemusi byt material az tak jemny ako na inych strojoch dokonca som robil aj hrubsie hobliny a stroj si poradil bez problemov i ked tam je ta rychlost spracovania nizsia, no radost natom robit uz si vyrabam vlastne kurivo a cena kurenia na jednu zimu ma vyde asi 40€! ked kurim plynom tak ma vijde kurenie na zimu 1100-1300€! cize ked to tak vezmem za 3 roky sa mi vrati cena stroja aj peletovych kachiel teplovzdusnych. Vyhoda tohto kurenia je aj to ze vsetky plesne a vlhkost v dome zmiznu!! Na vykurenie bytu s rozlohou asi 150m2. stacia 1 kachle s vykonom 11kw! ktore su v cenach okolo 1700-2300€ zalezi na vyrobcovi činske kachle neodporucam!!! Kedze su vybavene ventilatorom ktory fuka horuci vzduch do miestnosti staci nechat dvere pootvarane. Na lise 150tke vyrobite asi za hodinu kurivo na 5dni! kedze nekurite vzdy na plny vykon, zalezi aj na kvalite kachiel.

—————

Späť